16 Ağustos 2009

Kim üzerine alıyorsa buyursun.

Eruh bu ülkenin toprakları değil mi,orada Devlet yok mu,vali kaymakam,polis asker yokmu,bizim ekranlardan seyrettiğimiz rezaleti ve hainliği gören olmadı mı,Yoksa eruh satıldı da bizim'mi haberimiz yok.

Neyin kutlaması bu,bu havai fişekler neyin nesi,ordu gibi giydirilmiş o köpekler nereden çıktı,ya biz nerede yaşıyoruz Allahını seven söylesin,saatlerce ekranlarda burnumuza sokulan bu kahpeliğe sesini çıkaracak delikanlı bir devlet yöneticisi yokmu bu ülkede.

Köpekler şehre inmiş yakıyor yıkıyor,gencecik bir polisimi kalbinden bıçaklayarak Şehit ediyor devlet yok,eruh ta mehmetçiğin kanı üzerinde halay çekiyor,dağı taşı yakarak apo denen şerefsizin adını yazıyor,kutlama yapıyor devlet yok,utanın be utanın.

Aynı saatlerde başbakan papazlarla açılımı konuşuyor,aynı saatlerde polis depremzede kadınların kafasında cop kırıyor,benim bu kahpelikleri midem kaldırmıyor arkadaş,ben bu şerefsizliklere dayanamıyorum.

Başbakan taşın altına herkes elini soksun diyor,ne için? neyin açılımı açıklasanız'a,eğip büküp kıvırmadan anlatsanız'a niyetinizi bu millete,taşın altına elimizi sokacakmışız,sen oğluna bir gemicik daha al diye mi sokacağız elimizi,analar babalar mezar taşını evladım diye kucaklasın diyemi sokacağız elimizi,ben ancak o taşı avucuma alıp beklerim bunu böyle bilinsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder